donderdag 2 augustus 2012

Reisverslag #part one

We zijn zoals je hopelijk wel weet (als je mijn blog flink volgt tenminste) op reis geweest naar Frankrijk. Voor het eerst met de kids gaan kamperen! Iedereen maar denken dat ik - die poppemie met haar juweeltjes, make up en haar fashionideetjes - dat niet ging kunnen of op zich niet eens zag zitten. Maar niets is minder waar! Als kind gingen we met de campingcar op stap en ik vond dat de max!
Dus voor mij was het niet mijn eerste ervaring, ik keek er ontzettend naar uit!

We regelden het een en ander (tent en zo van die noodzakelijke dingen), een hele week was ik bezig met alles in orde krijgen, klaar leggen, stapeltjes maken, nieuwe zaken aankopen (lees: bikini, zaklampen, kortom: vanalles!) AND then of we go!

We reden extreem vlotjes richting Chauzon, de Ardèche-streek in la douce France. Finally some sun!
Meer had ik niet nodig. Mijn huidje kreeg wat extra vitamientjes én een bruin kleurtje (yes!), de kids hadden de tijd van hun leven en ik sliep als een roosje in de tent!

We deden enkele uitstapjes, maar dat is voor een ander postje. Nu een idee van hoe zet je een tent op en al enkele sfeerbeelden van de hele week op de camping.

we zien het zitten! De eerste nacht in een tent slapen! #YAY! Spannend! 
*
de tent opzetten met 4 gaat wel heel snel 
*
2 slaapcompartimenten én ik kan rechtstaan in mijn tent #ideaal!


 gamba's op de BBQ 
*
pastagerechtje
*
eten met z'n allen voor de tent
*
jah, je zou het misschien niet zeggen, maar ik was toch wel erg happy hoor. 
Ben gewoon aan het eten é zeg, je moet dan niet zo onverwachts foto's nemen ;-p
 Ahaa! HET bewijs! Ik ben gaan lopen! #meproud #flink!


Na eten, gaan lopen, en weer eten! 
Met zo'n zonnetje in je bord, zet je toch je mooiste glimlach op, niet!?
*
pasta / ruccolasla / gerookte ham / kerstomaatjes / gebakken pijnboompitten / parmezaanschilfers
 spelende kids aan het water (eerst de haaien en krokodillen moeten trotseren, 
daarna nooit beseft dat er écht vissen in zwommen) 
*
spelende kids in de tent, rond de tent, in de tent van de buren: 
Jay was het nieuwe speelkameraadje van de kids. Clicks was een ware ontdekking! 
Ik kreeg er zelfs eentje in een handtasformaat. Zou ze haar moeder kennen? ;-)
En vind je mijn ridder niet schattig?
 eten, drinken en spelen : wat moet een mens nog meer? #genieten!
eten, drinken, spelen dus
*
een voetbadje om af te koelen én om de zwarte voetjes proper te krijgen
*
na het douchen look-a-like van mama zijn (beiden trots :-)
*
genieten van de zon en een boekje


Volgende postje gaat over een uitstap in Frankrijk. Wat vond je tot nu toe al van de kiekjes?

with style
x


Volg me op TwitterFacebook en Bloglovin. Thank you!

3 opmerkingen:

  1. You pretty lady ! Een kleurtje doet een mens altijd zo glowen he. Wij gingen vroeger altijd kamperen maar dan met de caravan. Dat waren altijd de leukste vakanties. Een tent vind ik helaas minder fijn :p !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. tx Evaatje! goh, de tent viel écht mee, maar caravan mag van mij ook;-) Ben blij met mijn kleurtje, maar ik zou ze willen behouden... en met dit wisselvallig weer hier lukt dat niet echt :s

      Verwijderen
  2. Oh, zag er zo gezellig uit!! Ik ben nog nooit met de tent op stap geweest, niet dat ik dat niet zo willen, maar ik word ook wel eens graag verwend als ik op vakantie ga (niet koken, je bed niet hoeven opmaken, ... ;)

    BeantwoordenVerwijderen