vrijdag 17 augustus 2012

Oogschaduw #sleek

Deze week is make up-week! Veel post over make upgoodies. Ik zei al de vorige keer dat ik me wat liet gaan bij Boozyshop. Nu, ik kocht niet zo veel hoor. Enkel een lipcontioner en 2 oogschaduwpaletjes. Ik had wel zin in wat ander materiaal, zowel voor mezelf als voor mijn klanten.

Op deze site vind je allerhande merken, maar ook een huismerk. Dus kocht ik ook een palet van Boozyshop, maar dat is voor een volgend postje.

Vandaag gaat het om mijn Sleek oogschaduwpalet met aardetinten. Ideaal voor smokey-eyes! Ik heb er al helemaal zin in! Misschien niet heel zomers, je hebt ook meer zin in een pinky smokey? Ik wel eigenlijk. Maar toch, ik geef je nu al eens de kleurtjes mee :-)
Btw, een limited edition, dat is een wantertje!! And bad girl? Me?


Hieronder zie je de swatches mét flits. Ik vind dat het een zeer goeie pigmentatie heeft. Ik heb al zoooo veel zin om het te gebruiken. Dus ik heb het al eens getest voor een FOTD (face of the day) en dat volgt deze week ook nog... Make upweek!



En dat zijn de namen van de kleuren...



Heb jij ook al Sleek in jouw stash? Ben je er tevreden over?

with style
x


Volg me op TwitterFacebook en Bloglovin. Thank you!

2 opmerkingen: