zondag 12 augustus 2012

OOTD: men's look!

't Is een keer aan de mannen! Ze hebben er lang moeten op wachten en ik moet mijn mannelijke lezers toch ook soigneren met wat modetips, nietwaar?! Zoals beloofd ga ik vanaf nu ook wat tips en looks geven voor mannen. Ik heb daar het perfecte model voor in huis. Even moeten overtuigen voor de shoot, maar hij heeft dat piccobello gedaan. Dat went nog wel ;-) Tx buddy!

De bf had veel nodig (lees: kast zo goed als leeg) dus wij op stap en ik mocht personal shopperke spelen. Me like! Gelukkig hebben we veel gevonden, paar soldekes op de kop kunnen tikken. Je kan het al raden... uiteraard zaten er ook wel al enkele stukken bij van de nieuwe collectie. Och, dat kan écht geen kwaad. Je zal het wel merken aan het resultaat van deze outfit én de komende ... ;-)





He's wearing:
sneakers : G Star (I AM IN LOVE WITH THEM!)
pants: Scotch and soda (lovely colour!)
white t-shirt: WE Fashion
gilet: WE Fashion (last year)

Volgende keer een andere combinatie en andere tips. Hopelijk hebben mijn mannelijke lezers er ook iets aan. Anders toon jij het maar eens aan je buddy wat hij ervan vindt. Laat die comments maar komen :-)

with style
x


Volg me op TwitterFacebook en Bloglovin. Thank you!

4 opmerkingen:

  1. Hij staat er snel op hoor!!! :) Goed gestyled maar daar twijfelde ik ni aan. Hou die maar dichtbij ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prima Styling! Really cool!!

    slash

    BeantwoordenVerwijderen