vrijdag 31 augustus 2012

M.A.C. is O.N.L.I.N.E.!!!!!!

wheieieieieie!!! M.A.C. IS ONLINE! (hier klikken voor de site) Je kan gewoonweg je favoriete spullen van MAC online bestellen uit je luie zetel, in je blootje, op het strand of in je hangmat! Whatever! Wherever you want! O.N.L.I.N.E! Wel gevaarlijk natuurlijk... hmm, jep! I know!
Anderzijds is het wel een ritje gespaard naar Gent of Knokke, want dichter is er nog geen shop van M.A.C. Zeker als je speciaal naar daar zou rijden voor wat make-upgoodies. Ik heb nu toevallig (ja, écht!) nog wat foundation nodig. Ik heb volgende week een bruidje en ik zou graag een verse tube hebben, want nu zit ik de laatste druppels foundation uit mijn tube te duwen tot ik er rood van word. Ja, lap, dan heb ik nog groene concealer ook nodig om dat rood te camoufleren ;-)

Je registreert je met een nieuw account en kan je winkelmandje naar hartelust vullen. Je kan betalen met Visa, Mastercard en iDirect (of zoiets).  Ik bezit (bewust!) geen Visa, dus ik ga betalen via overschrijving. En dat ging ook vlot ;-)

Je moet snel zijn als je nog wil genieten van tijdelijk gratis verzending, nl. tot 1 september, zaterdag dus! Ik ben dus nu in blijde verwachting van mijn nodige producten om mijn klanten goed te verzorgen met hoog kwalitatief materiaal!

AantalAantalTotaal
€29.501€29.50
€29.501€29.50
€21.501€21.50
€16.501€16.50


Dit is wat ik kocht :-) Een goeie concealer van M.A.C. kwam ik nog te kort. Mijn 'studio sculpts' (goed dekkend en ik werk er liever mee dan de vloeibaardere foundations) waren op én een goeie kwast extra kan ook geen kwaad. Een prijzig 'me'-cadeautje, maar wel alles voor de hobby/job! Dus verloren is het zeker niet.

Wat vind je er zoal terug?
Nieuwe collecties, bestsellers, producten voor make-up/huidverzorging/tools, 
Er zijn ook tips van 'artists' over de hele wereld te lezen, finders en er zijn video's te bekijken. 
De checkout is je winkelmandje waar je je items terug vindt die je wil aankopen.
Je hebt tot slot ook nog een 'Mijn MAC', dit houdt o.a. in: je vorige aankopen (handig als je namen of nummers moet onthouden), orderstatus, favorieten, berichten,...

Er is wel nog een aandachtspuntje:
* je kan niet meer dan 4 ex. per artikel bestellen
* je kan niet meer dan 24 kleurartikelen in totaal bestellen (wat wel veel is ook zeker?)
* je kan niet meer dan 8 dezelfde producten bestellen van prod. die zijn stopgezet
* Je kan niet boven 650 euro bestellen per transactie (maar dat is ook wel veel zeker?)
Dus ik ben eigenlijk nog braaf met mijn 97 euro (zonder! verzendingskosten) én ik wou (lees: moest) volgende week toch gaan. Voor mij is het nu makkelijk shoppen geweest, geen tijd en benzine moeten verspillen om speciaal naar Gent te rijden daarvoor. En mijn klanten zijn tevreden, want er hangt deftig spul aan hun gezicht! So time is money: online shoppen gaat sneller! En is dus eigenlijk goedkoper (geen tijdverliezen én geen benzine!)

Voila, ik heb mezelf overtuigd ;-) En jij, heb jij al online geshopt op M.A.C webshop? (oooh, het klinkt zo mooi, MAC-webshop) Ik zal goed slapen. #sweetdreams!


Tip: wie mij ooit een cadeautje wil geven... dat mag! Een bon van M.A.C. is altijd welkom ;-p

with style
x

Volg me op TwitterFacebook en Bloglovin. Thank you!

5 opmerkingen:

  1. Zal ik onthouden van de tip! btw deze morgen ook al online geshopt, makkelijk das waar, maar het geld vliegt weg :-)x daf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Best wel handig. Ik woon gelukkig niet zo ver van 2 MAC winkels :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joepie, ik was zo blij toen ik een mailtje kreeg met dit nieuws :D
    Hoef ik tenminste niet altijd naar Antwerpen te gana :-)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen