maandag 20 augustus 2012

Essie #autumncolours

Herfst? Ik hoor je al denken 'zeg miss, hou maar op met die herfst! We hebben pas eindelijk de zomer een beetje in ons land'. En gelijk heb je, maar toch... ik krijg al zin om de nieuwtjes voor de herfst te weten. Daarom moet ik het nog niet toepassen hé. Op mijn vorige post van mijn Sleek oogschaduwpalet kon je al kennis maken met donkere kleuren. Wel, vanaf september zijn in Di en Kruidvat deze nieuwe lakjes van Essie te koop voor 10,99 euro.


bordeaux: Skirting the issue
cashmere: Don't sweater it
rood: Head Mistress
groen: Stylenomics
magenta/paars: Recessionista
beige: Miss Fancy Pants

Ik zeg het iedere keer hé, ik ben al gek op die namen alleen al? Ik vind op het eerste zicht de Recessionista en Don't sweater it wel leuk. En jij?

with style
x

Volg me op TwitterFacebook en Bloglovin. Thank you!


1 opmerking: