vrijdag 10 augustus 2012

OOTD: Scotch and Soda

Dit is mijn nieuwste aanwinst en ik ben er zoooo verliefd op! Ik kreeg er al veel leuke complimentjes over en ik zou hem elke dag willen dragen. Mijn nieuwe broek! Ik kocht hem bij Scotch and Soda in de solden. De broek sprong in mijn vizier en schreeuwde om door mij gekocht te worden. Ik paste hem en hij zat als gegoten rond mijn billen. DIe moést ik hebben! En ik heb er nu al zoveel deugd en plezier aan beleefd. Deze winter ga ik hem zeker nog veel dragen, vooral in combinatie met zwart. 
Ondertussen heb ik een zwarte bodybloes gekocht bij Vero Moda en draag ik het daarmee. Op deze foto's is het nog te doen met een Marcelleke. Ik wou een zwart model kopen van Marcel, maar die was niet meer voorradig in mijn maat. Qua juwelen was ik nu nog braaf. Ik heb er een superarmband bij nu, nog maar net gekocht. Ik hou jullie nog even in spanning! Daar volgt gauw een postje over! Iets waar ik laatst over sprak en ik heb het gevonden! ;-)
Ik vind de look stoer en toch vrouwelijk, beetje de stijl die bij me past tegenwoordig en waar ik wel van hou. Op de gilet staan studs, maar zijn niet zo duidelijk op de foto. Studs zijn helemaal in in in! Geloof me, overal waar je gaat shoppen, zul je er vinden. Op schoenen, handtassen, kledij,... every wear, every where!








I'm wearring: 
pants: Scotch and Soda 
belt: Scotch and Soda
t-shirt: Close-up
shoes: Be Angeled
 bracelet: Canasta Zedelgem
ring: Canasta Zedelgem
long cardigan with studs: Zara

Wat vind je ervan? Zou jij het aandurven met deze broek?

with style
x
Volg me op TwitterFacebook en Bloglovin. Thank you!

5 opmerkingen:

  1. Leuke outfit ! Ben ook helemaal fan van het vestje ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie outfit ! S&S is een winkel waar ik eigenlijk nooit binnen ga, moet ik toch maar es doen. En Close-up staat ook op het to-do lijstje, ken zoveel mensen die er altijd leuke dingen halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoere rock chick!! Gave outfit, staat je heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige broek en jasje! En tshirt ook ;) zeer geslaagde outfit. Ik heb studsriem en tasje gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Staat je heel erg goed! geslaagde outfit!
    Nathalie
    misschien wil je meedoen met onze giveaway?
    http://curls-and-bags.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen