maandag 13 augustus 2012

Random Pics #augustpart1

Here we go again, some pics I took the last few days in August.


macarons: vanille - mokka - chocolate


my newest pants from Scotch and Soda #Iaminlove!

 Cin: one of my followers - she love fashion too (i write a blog about her soon)

a mojito with friends: mmmm
bbq time with friends
*
Fritsieboy 
*
me and Nicolas
*
Is this Mr. Grey?? :-p
(lachen met mijn boek en ik was nog maar begonnen...)

 my  newest pants from Scotch and Soda @Iaminlove!


Het Huis Anubis #Plopsaland #3keer

no comment ;-)

 Regenboogje #allekleurtjes


Mijn zus is terug van AustraliĆ« (ze woonde er 3 jaar en 5 jaar ervoor in Dubai) 
en woont nu voorgoed dichtbij. 
Ondertussen al genoten van de zon op hun terras

Uitje naar zee * verhuisdozen zijn leuk om mee te spelen bij tante * 't Krekeltje in Ede: geitjes aaien en spelen op de speeltuin #summertime!


Wat hebben jullie al zoal gedaan tijdens jullie vakantie?

with style
x

Volg me op TwitterFacebook en Bloglovin. Thank you!

6 opmerkingen:

  1. Wauw, Cin ziet er prachtig uit, benieuwd naar het logje! En die macarons lijken heerlijk. Zo leuk dat je zus terug is, moet echt een goed gevoel zijn!

    Veel plezier in Istanbul and 'blog' to you soon :-D

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke foto's ! Macarons zijn zoooo jummie !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmmm, macarons ! :) Fijn dat je zus terug in Belgiƫ is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, leuke foto's! En mooie volger heb je!
    Btw, die cartoon van ready in 5 mins... Zalig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke foto's! Die macarons zien er heerlijk uit! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk overzicht :) Mijn B-Friend lacht ook altijd met Vijftig Tinten Grijs . They just don't get it :D

    BeantwoordenVerwijderen