woensdag 15 augustus 2012

Lippenglos #sleek

Ik moet wat bekennen... als make upliefhebber en visagiste had ik zelfs nog niet eens iets van Sleek, terwijl dat eigenlijk wel betaalbare make up is van goeie kwaliteit. Daarom liet ik mij verleiden door een make uppalletje en een getinte lipconditioner.


De lipconditioner is een roze transparante gloss die mijn lippen een lichtroze tint geven. Bovendien heeft het nog een SPF 15 die de lippen beschermt en verzorgt #handig! Het is geen lipstick, maar het zit in een rond potje. Het leek me leuk eens te proberen. Ik vind het wel leuk, zo voor overdag in de zomer, niet te fel. Als je het potje opent, komt een candygeur tevoorschijn. Mmm, nice!
Het ruikt dus erg lekker en dat vind ik wel aangenaam als ik het onder mijn neus moet smeren op mijn lippen. So candy on the lips: de geur én het kleur! #pink

Hieronder zie je ook een swatch op mijn hand en het resultaat op de lippen.
Wat vinden jullie ervan? Heb je ook zo'n exemplaar in je stash?

with style
x


Volg me op TwitterFacebook en Bloglovin. Thank you!

1 opmerking:

  1. Mooi kleurtje, maar op je lippen valt de kleur jammer genoeg helemaal weg. Ik heb zelf geen pout polish van Sleek in m'n stash.

    BeantwoordenVerwijderen