woensdag 22 augustus 2012

False Effect Mascara #Max Factor

Daarom heb ik een boekje nodig hé... Ik moet mijn ideetjes opschrijven. Ik had nochtans een notitieboekje gekocht en ik maak altijd asap foto's en plaats die flink in mapjes op mijn bureaublad. En toch ben ik nu een postje vergeten! Ik had een tijdje geleden een winactie gewonnen van Sprinkles on a  cupcake. Ik heb dat vermeld, maar ook beloofd om er een postje met resultaat over te schrijven. Misschien best haar tip voor een Moleskine Style Journal te kopen ook! (zie op haar blog)
Nu was ik eens mijn bureaublad aan het opruimen en botst ik op een mapje met foto's over die mascara, nl. de Max Factor False Lash Effect Mascara!


Bij deze wat vijgen achter Pasen, maar toch... Bedankt Petra!
De mascara had ik mee op reis naar de camping en heb hem daarvoor ook al getest. Zelfs mijn dochter mocht eraan geloven. Vinden we beiden leuk!

 mijn dochters oog


doesn't she look lovely?


I'm watching you with my false lash effect mascara on my eyes! ;-) Ik vind het eerlijk gezegd best geslaagd... Al ben ik nog steeds gek op mijn Helena Rubenstein-mascara!

Wat vind jij?

with style
x


Volg me op TwitterFacebook en Bloglovin. Thank you!

6 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit ! Ben zelf geen fan van deze mascara.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een erg fijne mascara ! En je kan er zoveel volume mee opbouwen als je zelf wil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hehe, graag gedaan! Cute dat je dochtertje hem ook gebruikt!
    Ik vind het resultaat er best mooi uitzien, en wat ziet je oogmake-up er weer super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goh... Helena Rubinstein zijn natuurlijk top mascara's, daar kunnen er niet veel tegenop denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen