zaterdag 4 augustus 2012

Reisverslag #part 3

Buiten het forelvangen en luieren aan het kabbelende water van de Ardèche (een Ardècheke-doen is geen aanrader! Dat water inslikken zorgt voor raarkleurige gevolgen bij onze waterrat Ties) deden we ook een uistapje. Morgen lees je meer over Ruoms en Aubenas (lees: foto's scrollen, dat lees vlot).


Toen we terugkeerden van het onze forelmiddag stopten we even bij Rapunzel. "Oh, ik wist het hé", zegt Esmée. "Ik wist dat we het kasteel van Rapunzel gingen zien". Grappig toch, zo'n levendige fantasie. Ik hou ervan. Ik moet zeggen dat ik Rapunzel momenteel de mooiste Disneyfilm vind tot nu toe. Dus eerlijk... ik vond het best ook wel een leuk idee om mee te gaan in hun fantasie en bombardeerde dan maar die toren tot de toren van Rapunzel. Zie je de gelijkenis op de foto's? ;-)
Eens op de toren hadden we een mooi overzicht van de streek. (links in de buurt van Chauzon - rechts de échte toren van Rapunzel)


In Bar du pont in Chauzon waar we verbleven gingen we de voorlaatste avond iets uit eten. We genoten van onze zomerse mojito en van een superlekkere carpaccio (mmm my most favourite meatdish!). Deze foto met de mojito was op de bacardi-night. Baco's voor de mannen, mojito voor de vrouwen ;-)

mmmmm i love carpaccio!! de frietjes hoeven er zelfs niet eens bij!


We zijn min of meer klaar om te vertrekken: moeder en dochter bijna look-a-like met een kleedje van King Louie en Esmée van Petit Louie. Nog de hakjes aan (mama toch), accessoires en huppakee!

Wat vind je ervan? Benieuwd naar de laatste reeks foto's morgen?

with style
x



Volg me op TwitterFacebook en Bloglovin. Thank you!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten