zaterdag 18 augustus 2012

Boozyshop #makeupaddict

En dan het laatste deel van make up week: een postje over een oogschaduwpalet van Boozyshop zelf.
Om met de deur in huis te vallen, ik stond er eigenlijk versteld van dat het zo'n goeie pigmentatie heeft. Beiden (Sleek-palet en deze) zitten in mijn valies naar Istanbul! Ik ga ze daar uitgebreid testen. 
Op het trouwfeest van mijn vriendin Nele zal ik misschien een paar vriendinnen onder handen nemen en kan ik me volledig laten gaan met de nieuwe oogschaduw. Zo weet ik direct of het mijn ding is! 
I keep you posted!


De swatches zijn met flits. Ik vind de kleuren heel fris, zomers én met veel glans. Ook de pigmentatie is goed vind ik op het eerste zicht. Zo benieuwd en vol verlangen om het te gebruiken!


Wat vind je ervan? Ook benieuwd naar een FOTD ervan? 

with style
x

Volg me op TwitterFacebook en Bloglovin. Thank you!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten