zondag 5 augustus 2012

Reisverslag #part 4 #laatste

De laatste dag gingen we op uitstap: naar Ruoms en Aubenas. Zo reden we al richting huiswaarts en zat de week er al snel op! Toch met een bruin tintje tevreden over onze eerste kampeerervaring. Misschien doen we dat volgend jaar nog wel eens, of zeker nog in de toekomst. Een uitje op hotel zouden we ook graag eens doen met de kids, ze zijn al wat groter nu (middagdutjes) en zo eens lui de voeten onder tafel steken, bedjes gedekt, niet moeten denken wat klaar te maken om te eten (enkel nadenken wat ik moet kiezen uit het buffet lijkt me zalig!)

Eerst naar Ruoms, zweten en puffen! Pff, wat was het warm! Maar niet geklaagd hoor, zo blij met de zon! Enkele drankjes/hapjes om te warmte te trotseren, dat hielp :-)
Daar nog wat rondgelopen in het kleine stadje om dan af te zakken naar Aubenas. Hier konden we wat langer vertoeven, iets groter stadje. Weer ijsje/drankje/hapje en we waren weer tevreden.
Maar dat ijsje was wel érg njammie njammie! Amai, wat een winkeltje was me dat zeg! Moest chocolade niet smelten, ik had een hele resem ingeladen! M M M!

En dan nu de pics zoals beloofd!

 Ruoms (3 bovenste foto's) - Aubenas: time for some icecream! And chocolate ;-) 


Chocolade en macarons! En het ijs was zo njummie! Ik koos voor chocolade-ijs, een bolletje yoghurt met rode vruchten en chocoladesaus (tja, vanaf 1 aug gingen we weer beginnen opletten dus nu mochten we nog eens all the way!) Herman koos voor een oldfashioned dame blanche. Ook altijd lekker (al geef je voor mij best een dame noire: chocolate-freak as I am!) Karin dronk een koffietje (damn, karakter of lust ze geen ijs? ;-) De kids elk een bolletje citroen-ijs en Stefaan een milkshake van pistache.

Aubenas en ons laatste avondmaal... nog goed eten voor een lange terugrit naar huis.



the end

En nu kijken we uit naar onze trip naar Istanbul. Voor degene die het nog niet zouden weten, een vriendin van mij huwt daar met haar buddy en wij hebben er een citytrip voor geboekt. 
Dat zal een heel reeks pics teweegbrengen, all about fashion and some other stuff. De vriendinnen gaan er ook zijn. Amai, dat wordt een tripje met een hoog (heel hoog) Sex and the City-gehalte!!

with style
x

Volg me op TwitterFacebook en Bloglovin. Thank you!

3 opmerkingen:

  1. Cirytrip in Istanbul! Leuk! Dat wordt naast feestvieren ook shoppen! Mooie vakantiefoto's! Zag er leuke ervaring uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg met de kids ! Ik hou wel van Frankrijk, altijd opt gemak en mooi weer. Kijk al uit naar je pics van de trip naar Istanbul, zal super zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al die leuke vakantiefoto's! En die macarons, yummmm :)

    BeantwoordenVerwijderen