woensdag 1 mei 2013

Shoplog #make-up #lipsticks

Finally een make-up-postje. Miljaarde, als ik eens mag vloeken, geen tijd om mijn eigen oogmake-up te trekken. Busy busy busy... maar bon Jemmie heeft het gewild hé :)

Dan over de middag tijdens de lunch over en weer naar de Hema om wat spulletjes voor de communie van mijn dochter... passeer ik de Action... word ik lichtjes magnetisch aangetrokken. Ja, toch wel, ikke binnen in de Action! Gewoon een zeepje voor de kids mee, wat zijn ze gelukkig met een flesje van Hello Kitty of Tom&Jerry. En mama is content met 4 nieuwe lipstickjes. Ik was nu zo benieuwd om ze een uit te testen: budgetvriendelijke make-up.




Lippenstift nummer 1 (van links naar rechts) heet warm wine: een warm rode kleur. Misschien meer voor de koude winterdagen. Al vind ik toch dat ie niet te donker is en dus best perfect past voor een avondje uit.
Lippenstift nummer 2 heet cherry red: kersrood, ja daar kun je het best mee vergelijken. Feller rood dan de vorige, iets frisser en zeker goed als je zin hebt om een stapje te maken. Kan best ook overdag!
Lippenstift nummer 3 heet hot pink: een zacht roze, erg fel vind ik hem niet. Vrouwen onder ons die niet zo snel lippenstift gebruiken (ik draag dat ook niet dagelijks maar durf wel kleur op de lippen gebruiken) vinden ze misschien wel feller dan dat ik dat vind :)
Lippenstift nummer 4 heet peach: ahja perzik dus :) Persoonlijk vind ik de kleur heel mooi (anders had ik ze niet gekocht), maar ze 'dekt' iets minder dan de anderen. Toch vind ik deze goed voor elke dag.

En dan nu op de lippen:








TIP: Mag het van jou iets' more shiny' zijn, dan doe je er nog wat kleurloze gloss op.
TIP: wil je geen lippenstift op de tanden (blunder!), steek je vinger in je mond en sluit je lippen rond je vinger. De overtollige lippenstift hangt aan je vinger en niet op je tanden!

Kocht jij al eens make-up in de Action? Wat vind je van deze lipsticks?


with style
xoxo


Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

6 opmerkingen:

  1. wat een leuke kleurtjes! die roze is echt helemaal mijn ding :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er zo slecht niet uit! Had het eerlijk gezegd niet verwacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kleurtjes ! Bij de action kan je echt wel toffe koopjes doen he.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk als je op zoek bent naar basics :) Blijven ze goed zitten ook?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb ze enkel getest voor de foto's eerlijk gezegd. ik heb ze nog maar net gekocht, dus of ze lang blijven zitten, moet ik nog ondervinden, maar op eerste zicht zit het echt goed voor een lage prijs!

      Verwijderen
  5. Mooie kleurtjes, ik vind de roze ook het mooiste!

    BeantwoordenVerwijderen