zaterdag 25 mei 2013

New tip! Bomber Jackets

Bomber jackets zijn een beetje een nieuwe trend voor deze 'zomer'. Ideaal als jasje op een avondje buiten op je terras als het al wat afgekoeld is.... JA, droom jij ook over zomerse taferelen?!

De bomber jacket is een sportief jasje dat je perfect stijlvol kan combineren. Je hebt ze in alle kleuren en  maten, met of zonder prints. Je kent me ondertussen al een beetje: i love prints!
Ik zocht er alvast enkele voor je uit, zodat je weet waarover ik het heb.

 zara



bomber jacket is sportief: rond de arm, onderaan jas en bovenaan meestal kraagje in rekbare stof. De stof is meestal zacht, zijde of ook katoen of sportief. Prints of effen. Alles kan!


 Scotch and Soda (de 4e vind ik hier de leukste van)



Scotch and soda! I LOVE THE PRINT! 
Als ik deze nog niet in blazer had, had ik deze gekocht in bomber!


Fille D'o-collectie van JBC 

Dus ook voor mannen en kids beschikbaar: i love it! De hele family goes bomber :)
Hier Scott Disick met Mason op stap voor een lunch.


Heb jij al zo'n jas? Of is het jouw ding niet? Persoonlijk heb ik er nog geen, omdat ik het wauw-effect van de print nog niet vond (ja, die van Scotch, maar ik heb de blazer-versie ervan).


with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

2 opmerkingen: