zaterdag 11 mei 2013

Outfit of the day #eerste communie #kids fashion

Lieve lezertjes, ik voel me beetje schuldig... Ik heb de laatste tijd de blog wat verwaarloosd. Dat komt omdat ik een heus feest moest organiseren. Elk vrij moment ging naar winkels opzoeken, leuk materiaal om alles piccobello in orde te krijgen zoals het in mijn hoofd zat. Ik moet zeggen, ik was heel tevreden! Iedereen blij dus wij ook blij. Onze dochter blij met de geschenken, maar die zie je later nog wel. Hoe onze decoratie was, is ook voor later. Jullie zijn vast benieuwd naar onze outfits. Ik zal maar beginnen met die van mijn kleine (groot geworden) prinses.



 uitnodiging : thema hartjes

 Dan ging er een fameuze fotoshoot aan te pas voor de bedankingskaartjes...

 fluoroze ballerina's
 een accessoire 
 canvas voor in onze woonkamer 

 another accessoire


 de outfit: she is wearing: 
zwart kleedje van Supertrash girls, 
wit tweed jasje van Elsy girl
fluoroze ballerina's van Beberlis
hairdo: chignon

 de denker :)

family portrets: links bovenaan met bompa en caroline (mijn papa) * oma en Montje (haar oma en mijn oma) * met meter en peter (tante en neef van Esmée) * met Bonnie en Franky (mijn mama)

 met nichtjes Lena en Jasmijn

met papa, broer Ties en mama :) * happy family 


with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

3 opmerkingen:

  1. Oh my, wat een hartenbreekster! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een plaatjes van kinderen heb jij zeg! en wat hebben zij geluk met zo'n stijlvolle mama, als ik nu mijn communiekleren terugzie op foto's krijg ik spontaan al rillingen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, mooie familiefoto, maar die foto voor het canvas, prachtig gewoon <3
    Je dochter zag er mooi uit, jullie allemaal trouwens, great job mom!! ;) x

    BeantwoordenVerwijderen