zondag 12 mei 2013

OOTD #my outfit #communie

Hier hebben er veel naar uitgekeken blijkbaar :) Mailtjes en berichtjes om te weten wanneer ik ga posten wat mijn outfit was. Tja, ik wou iets gelijkaardigs zoals mijn dochter, het werden ook fluo schoenen! Iedereen vond dat wel grappig eigenlijk, een leuke matching!










fluo * pink * shoes from Sasha

 zalige print hé! So in love! 


 accessoires * tot in de puntjes verzorgd * nude nails * het kan niet allemaal roze zijn!


I am wearing:
Jumpsuit: Deleye Brugge * Ki<3
Blazer: Maison Scotch
bracelets: Marc Jacobs (alle 3)
ring: Zeb
small bracelet and necklace  'love': Just Julia
belt: Essentiel
earrings: Six
shoes: Sacha
glasses: Tom Ford


with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

11 opmerkingen:

  1. wat zie je er weer prachtig uit! leuk detail dat je MJ armband ook met de schoenen matcht :D super outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je! er is over nagedacht hé. wou ook niet teveel, gewoon een touch of fluo. daarom de nagels nude, anders ging het al snel teveel zijn

      Verwijderen
  2. Van harte proficiat !!
    Supermooi alle 2 maar ook de breoer en de papa zagen er top uit !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je! ja, postje over mijn mannen volgt ongetwijfeld nog :)

      Verwijderen
  3. Je zag er mooi uit!! Eindelijk alles te zien :)
    De schoenen en andere roze details maken het zo af!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, dat rosegouden armbandje is echt te prachtig!
    En superleuke jumpsuit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettende leuke outfit. Leuk die jungle prints en de roze pumps.. mooi gestyled met leuke matchende accessoires. Wat een mooie en hippe mama ben jij toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooie outfit die gewoon volledig af is !

    BeantwoordenVerwijderen