maandag 6 mei 2013

Nailpolish #trends #personal choices

De trends... tja, alle kleurtjes eigenlijk. Je mag van mij alles smeren op die nageltjes van jou.
Wat ik zelf leuk vind zijn de volgende

5. black à la miss bryan: best mooi ook in de zomer! just try it at home.

bron

4. muntgroen: zalig kleurtje, met zoveel te combineren: wit, roze, hoogblauw,... i love it! Ook op de nagels, en zelfs wat nailart erbij, maakt je handen nog specialer. Hier zie je het effect: caviar-nails.
Met pareltjes de nagels bedekken. Je kan ook kiezen voor een ander kleur, voor ombre, voor fluweel op de nagel, tekeningetjes, ... alles kan en alles mag!



3. pretty in pink: pastelroze, fluoroze, donkerroze, lichtroze, heel erg lichtroze,... veel tinten en zo mooi en girly. wie wil dat niet eens op mijn nagels? Fluo is ook zeker een trend nu, ook op de nagels!


2. (coral) red: alle tinten rood: warm, fel, of beetje zachter en eerder koraalrood of perzikrood(oranje). Het is ook heel mooi en ik vind het heel stijlvol en past bij heel veel outfits. Ik vind rood heel mooi bij zwart.


1. nude : dé trend! ik vind deze ook heel stijlvol! Het past ook bij veel outfits. Ik heb gelnagels (omdat ze anders zo broos zijn en nooit gelijk) en de laatste 2 keer koos ik telkens voor nude. Wil ik dan eens kleur, dan kan ik er ook over lakken.



Wat ook helemaal hot is, is 'wit', maar daar ben ik zelf niet zo wild van eerlijk gezegd. Bij iemand anders kan ik het mooi vinden (niet bij iedereen), maar bij mezelf past het echt niet.
En ik vind ook dat je bruine handen moet hebben erbij, dan komt het meer tot zijn recht. Deze van OPI vind ik wel mooi. Liefst ook glanzend, niet mat. Bij gelijk welk kleur. Hoewel mat ook een opkomende trend is, maar smaken verschillen. Ofwel moet ik daar nog aan wennen?


Welk kleur draag jij het liefst?


with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

10 opmerkingen:

  1. Minty minty minty!! Daar ga ik voor plus fuchsia roze en koraal dat blijven toch mijn ultieme favorieten in de lente/zomer/.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Black, ik mis men zwart, zou het niet te hard zijn in de zomer met alle lichte kleuren? Daf

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, ik draag meestal zwart in de winter, mintgroen vind ik momenteel het mooist!
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn voorkeur gaat uit naar rode en roze tinten maar eigenlijk draag ik zowat alles :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. doe mij maar nude of zwart :d ! Wit is ook niet echt mijn ding.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Muntgroene nagellak is prachtig! Al draag ik nu zelf mat zwart :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik draag het liefst nude of zwart, wit staat me helemaal niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Witte nagellak...ik vind het nog steeds niets..krijg er Tippex schooljaren flashes bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind muntgroen echt super leuk en zwart ook maar ik draag het eerlijk gezegd enkel in de winter.. :) Nude ben ik ook een grote fan van!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik vind wit bijzonder mooi maar bij mij staat het om de een of andere reden niet :( nude vind ik wel helemaal top op mijn nagels!

    BeantwoordenVerwijderen