donderdag 30 mei 2013

New In! #earrings!

Juweeltjes, duur of goedkoop, ik krijg er nooit genoeg van! Voor de communie van mijn dochter (kun je hier lezen en zien) had ik zwarte oorringen gekocht: grote ronde zwarte met gouden randje. Ze zien er duur uit, maar ze kosten 4,95 euro! Ik vind dat dat moet kunnen. Die kwamen uit mijn zus haar favoriete winkel voor juweeltjes. Ze noemt het haar 'favoriete tienerwinkel'. De Six :)



Deze twee kocht ik bij de ZEB en zijn van I am en kosten per stuk ook 4,95 euro. Mijn portefeuille content, ik content dus iedereen content, right?

De koraalrode: i love the colour! 
Die onderste stukjes vind ik leuk en mooi als ze hangen. Ik vond het een beetje Oosters precies. Ze hebben al goed van dienst gedaan, ze passen bij zoveel! De laatste maanden ben ik helemaal into gold (en roségoud ook), zilver is momenteel erg ver weg bij mij...

De driehoekjes: roze met zwart
Die passen ook bij zoveel outfits. Ik ben heel blij met mijn aankopen :)

Wat vind je ervan? Koop je daar ook wel eens voor een extraatje?


with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

7 opmerkingen:

  1. Het tweede paar is echt heeeelemaal mijn ding, mooi mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vroeger kocht ik nog af en toe iets in de SIX maar nu is het al een heel tijdje geleden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah Jemke, de eerste en de laatste doen mijn hartje ook sneller slaan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die laatste zijn erg leuk ! Ik koop wel vaker es juwelen bij Six, echt mooie dingetjes daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die eerste vind ik heel mooi!

    xoxo
    Grietje
    http://www.secondagenda.be

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kocht vroeger wel drie paar oorringen tegelijk bij six :D Nu kies ik meer voor online-dingetjes :)
    (Ik vermoed trouwens dat de link niet helemaal ingevoerd is bij (dat kan je hier lezen en zien))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh die driehoekjes zijn wel leuk! ik kocht er vroeger best wel veel, maar sinds ik allergisch geworden ben kan ik ze niet meer dragen :(

    BeantwoordenVerwijderen