dinsdag 28 mei 2013

Nailpolish by OPI with Minnie

How cute can you be? Minnie Mouse is op en top schattig! Ook al ben ik bijna 33 jaar (nog 10 keer slapen), ik vind ze übercute! OPI dacht er blijkbaar ook zo over en gebruiken haar in hun laatste nieuwe collectie nagellakjes 'Couture de Minnie'. Echt dé kleurtjes voor Minnie en alle girls die houden van roze en consoorten. Het is verkrijgbaar vanaf midden juni en kosten 14.50 euro.
Het minisetje bedraagt 18.50 euro.

 
De kleurtjes krijgen - like usual - ook een hippe naam:
Magazine Cover Mouse - Innie Minnie Mightie Bow (oooh!) - Chic From Ears To Tail - Minnie Style en A Definite Moust-have (hihi)


De collectie bestaat uit een glitterlakje (can you see?), 3 gewone nailpolish en nog een liquid sand-lak.

dit is het mini-setje (of zou ik zeggen MINNIE-setje :)
Bestaande uit 4 nagellakken. Ik vind ze mooi, maar wou toch die glitter bij het minnie-setje zien. Dat wil wellicht iedereen, dus hebben ze dat tactisch aangepakt. Goed gezien alweer voor de meerverkoop ;-)

En, ga jij ervoor? Ik zal ze zelf niet kopen, omdat ik al zoveel rode en roze lakjes heb. Het lijkt me zeer leuk om te geven als cadeau.

with style
xoxo
Follow me on Twitter, Facebook and Bloglovin. Thank you!

3 opmerkingen:

  1. Ik vind vooral Innie Minnie Mightie Bow en A Definite Moust-have heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een mooi setje als je houdt van rode nagels! Beetje romantische kleurtjes ook, zou nog goed zijn voor Valentijn ;)

    Liefs,
    Marlies (www.goldenmirrorsandpinkbows.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oeh cute, cuter, cutest! maar ik vind ze net wat te veel op elkaar lijken om het setje aan te kopen. maar ik vind de minnie tekening zo ontzettend schattig dat ik het alleen daarvoor al weer wel zou kopen.. aah dilemma's :D

    BeantwoordenVerwijderen