vrijdag 31 mei 2013

E.L.F. Review 2

The eyeliner-contest! 

bovenste foto's: zwarte eyeliner (Elf- essential-lijn) -  onderste foto's: bruine eyeliner (mineral)


De zwarte eyeliner is waterproof, kost 1 euro (!!) en is een inktpen. Er bestaan 8 verschillende kleuren. Het tekent een mooie lijn uit. Fijn of dik, net zoals jij wil! Op oogschaduw is het iets te licht voor mij, maar op het 'naakte oog' tekent het donker en vlot uit. Ik ben pro! Result: +1

De bruine eyeliner heet coffee, kost 4 euro en bestaat in 4 verschillende kleuren. Ik vind het resultaat ook erg goed al is het iets minder fijn resultaat. Maar dat is bij alle eyeliners zo die een draaihuls hebben en dus niet te slijpen zijn. Zelf hou ik niet zo van bruin, omdat ik het te fade vind. De kwaliteit en prijs is top dus result: +1.

So at the end: van de 5 goedkope make-upproducten vind ik er 4 supergoed en 1 barslecht! (kan je hier lezen)
So: 4-1

with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

3 opmerkingen:

  1. wat een toppers! en €1 is echt belachelijk weinig geld!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De eyeliner lijkt me best goed! Het bruine potlood vind ik zelf minder,omdat ik gewoon ook niet van bruine oogpotloden hou :)

    BeantwoordenVerwijderen