maandag 27 mei 2013

E.L.F. #eyes #lips #face

E.L.F. is een website met make-upproducten, er bestaan 3 lijnen: Studio, mineral en essential.
Het gaat hier om goedkope make-up en ik test uit of het ook een goeie kwaliteit is. Over sommige producten ben ik erg lovend. Andere zijn dan weer iets minder.

Over de verpakking kan ik al zeggen dat ik ze heel goed vind, en dat ze kwaliteit uitstraalt. Dus +1!
Ik koos 5 producten: 2 eyeliners (een bruine en zwarte), een cream blush, een all cover stick en een lippenbalsem. Een van deze vond ik erbarmelijk slecht (sorry elf!), maar de rest vond ik super!
In het verleden kocht ik vaak penselen. Die zijn écht goed. Voor de prijs van 1 euro (sommige penselen kosten écht maar 1 euro) écht een goeie kwaliteit. Na verloop van tijd had ik bij sommige penseeltjes het probleem dat bovenste stukje los kwam. Goh, ja voor die prijs... kan je niet missen hé.

Review volgt deze week!

Ken je deze site? Al eens iets gekocht en wat vond je ervan?


with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

6 opmerkingen:

  1. ik ben benieuwd, ik vind E.L.F altijd een fijn merk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De minerale oogschaduw is best wel fijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd! Eigenlijk heb ik er zelf nog niets besteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb er al blushes en een paar penselen gekocht, ben over alles tevreden eigenlijk. Kan me wel inbeelden dat niet alles even fijn werkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb een kabuki kwast van elf en die heb ik al een jaar of 5 en still going strong!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, benieuwd wat jij er allemaal van vindt :) Ik was best tevreden over de kwaliteit van de producten :)

    BeantwoordenVerwijderen