dinsdag 14 mei 2013

OOTD #my outfit #Party 2

Zoals gisteren beloofd mijn outfit voor het feest bij mijn zus. Ik kocht niets nieuw, omdat ik nog kleedjes liggen heb die nog niet veel zijn aangedaan. Ook hebben we serieuze kosten gehad met zelf een feest te organiseren. En miss wil pietje precies zijn, dus ik wil het tot in de puntjes in orde hebben... En soms kost dat een centje meer.

Daarom deed ik mijn Anna Rachele kleedje aan, dat ik vorig jaar gekocht heb voor het huwelijksfeest van Nele in Istanbul. (you can read here) Ik heb het gewoon anders gecombineerd :)
Zoals het vorig jaar eigenlijk al in mijn hoofd zat, maar niet alle accessoires of schoenen had gevonden en nu wel!







 I am wearing:

dress: Anna Rachele
blazer: Zara 
shoes: Sasha
bracelet: BIBI
Bracelet rosé gold: Marc Jacobs
Bracelet pink rubbery: Marc Jacobs
clutch: Sasha
earrings: made by mum
glasses: Tom Ford


with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

10 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. van Sasha, wel al van vorig jaar, maar heb hem nog zien liggen tijdje terug... dus mss nog ergens te vinden ;-)

      Verwijderen
  2. Geweldige combinatie! Zó mooi dat turquoise (pure liefde dat jurkje!!!) met wit en neon roze.. hot mama!! Ook je accessoires passen er weer perfect bij!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja, ik noem het eigenlijk smaragdgroen, is eerder groen dan blauw :) Maar het is wel VOLLEDIG jouw kleur hé :)) ook kleedje van vorig jaar... Ben er nog steeds verliefd op :)

      Verwijderen
  3. Supermooi, leuk gecombineerd!! Love the clutch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Indeed, machtig kleedje!

    BeantwoordenVerwijderen