maandag 13 mei 2013

Another Kids Fashion Part

Mijn zus haar dochters deden ook hun communie dus weer feest :) En dus weer een "nieuwe" outfit. VOor de kids wel, maar voor mij was het toch iets van vorig jaar, een beetje gepimpt met nieuwe dingen. De fluoroze pumps kun je met zoveel combineren... Tomorrow you will see :)

 My little girl is wearing:
Jumpsuit CKS girls
gilet CKS girls
ballerina's Beberlis





The little boy is wearing:
pants American Outfitters
shirt American Outfitters
blazer CKS boys
shoes: Converse



with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kids heb jij en zo leuk gekleed en op elkaar afgestemd. Schattig die bloem in het haar bij je dochtertje. Ik doe ook vaak bloemen in mijn dochtertje's haar staat enorm cute!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je deb! was eigenlijk toevallig de kleuren, maar paste idd wel :)
      ja bloemen zijn altijd mooi :)

      Verwijderen