woensdag 29 mei 2013

E.L.F. Review 1

En zoals beloofd enkele reviews op een rijtje: de all cover stick, de lippenbalsem en de cream blush.
De studio-lijn is de duurste: de cream blush komt daaruit. De ELF- essential-lijn is goedkoop.

 GOLDEN PEACH - all cover stick: 3-in-1 = voor ogen, lippen en/of gelaat! Kost amper 1 euro! 
(elf - essential-lijn)

Het product smeert makkelijk open, goeie kwaliteit en bestaat in 5 verschillende kleuren. De glans zorgt voor een feestelijk effect. Het voelt zacht aan. Result: +1
Ik moet hem nog wat verder uittesten, dus foto's volgen nog wel op gebruik van mijn gezicht. Ik vermoed dat ie het mooist zal zijn als blush.

Cream Blush - Heartbreaker (Studio-lijn) Kost 6,80 euro

Peut! (klinkt als domper op de feestvreugde!)
Ik ben écht niet tevreden over de consistentie van dit product. Het smeert gewoon niet uit en is veel te droog. Ofwel doe ik het verkeerd, maar de substantie is gewoon slecht! Ik ga het dus ook niet gebruiken. De kleur heet Heartbreaker (bestaat in 6 kleuren)... wel het resultaat brak ook mijn hart... :s Helaas, geen rebuy (veel te duur voor de kwaliteit! Result: -1

lippenbalsem: blackberry (elf - essential)

Dit goedje kost amper 1 euro! Ik vind dat het lekker ruikt, goed smeert, zacht aanvoelt en verzorgt. Alles wat ik verlang van een lippenbalsem. Het is verrijkt met sheaboter, vitamine A en E. 
Ik vind het ideaal om te gebruiken bij mijn klanten ook voor ik de lippenstift aanbreng. Bij het smeren is het kleurloos. Ideaal dus: definitely a rebuy! Result: +1

In het verleden kocht ik ook lippenstiftjes en die vind ik ook goed. Voor die prijs kun je niet sukkelen hé.

Tot nu toe: 2-1 

Next: eyeliner-contest :)

with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

3 opmerkingen:

  1. Jammer van de blush. De rest ziet er wel goed uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die all cover stick is prachtig, perfecte highlighter voor de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat de blush niet zo fijn is, maar de lipbalm is toch bevallen ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen