woensdag 22 mei 2013

Kenzo vs Modemusthaves

Modemusthaves... een webshop die je al kent? Het is een Nederlandse webshop met alle nieuwe hebbedingen, van accessoires tot schoenen, kledij van kop tot teen, en alles aan een heel betaalbare prijs. Ze zoeken veel look-a-likes. Natuurlijk heeft iedereen graag 'the real one'. Je zou liegen als dat niet zo is. Maar ik ga er ook niet om liegen om eens een 'fake one' aan te schaffen.

Zoals bijvoorbeeld deze trui! The original is van KENZO, een fantastisch merk! Maar duur... ik heb geen zin om honderden euro's aan een trui uit te geven, die heel opvallend is en bovendien ook een trendgevoelige print heeft. Ok, alles komt terug ;-) Ik had de trui om veel andere huge fashionblogs gezien, en de wil was groot! Plots zag ik op de site van modemusthaves (ja de naam zegt het zelf!) een look-a-like-versie! Voor bijna 50 euro! Ik heb een beetje getwijfeld, da's waar, omdat ik gewoon de echte wil. Het budget laat het niet toe en de wil was écht te groot. Dus kocht ik hem!
Wat vind jij van het verschil?


 the real one

the fake one... this is me!
 trouwens de broek is toevallig ook van deze webshop!


Koop jij ook wel eens fake-ones of ga je enkel for the real?


with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

2 opmerkingen:

  1. Mooie lookalike ! De sterretjes jeans is cute !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hmm ik heb nog nooit iets fake gekocht, zowel mijn arty als mijn zonnebrillen zijn altijd echt, maar dat zijn dan ook wel accessoires dat je bij alles kan aandoen en niet echt trendgevoelig zijn. Trouwen echt 'fake' vind ik de trui niet, want er staat geen merknaam op, gewoon een goede look-a-like ;)

    BeantwoordenVerwijderen