maandag 20 mei 2013

Partyweekend #fashion for men and #kids

Dit weekend was een kind of a party-weekend... maar toch ook een beetje niet. Mijn zoontje zat woensdag met een dikke onderkaak, diagnose van de dokter = bof! Oh help, mijn lieve schaapje!
De dag nadien was die zwelling weg.. uh? Tja, dan toch maar eens een second opinion raadplegen...
En dan is helemaal in de war! Dan maar naar de kinderarts voor bloedcontrole! Dan zijn we het zeker, mag hij mee naar de feestjes of niet? Bon, we weten het nu nog niet, duurt een tijdje, dus nee, hij mag niet mee :(( Hoe zielig is dat?

Maaaaaaar voor alles een oplossing! Dan houden we toch gewoon een feestje thuis, right?!
Pizza, frietjes, ijsjes,... alles! Een kiplekkere zoon, maar we mogen het risico niet lopen als hij toch besmettelijk zou zijn. Ik wil het niet op mijn geweten hebben dat hij een kindje of zwangere vrouw zou besmetten. Dus hebben we ons opgesplitst en had my little boy zijn eigen party thuis!



Maar zo zagen vader en dochter er uit om naar het feestje te gaan van ons neefje die zijn plechtige communie deed.






't is toch een knapperd hé and he is mine :)

He is wearing:
pants and belts: Scotch and Soda
shoes: Filograna, Italiaans merk
shirt and jacket: WE fashion


Voor dochterlief had ik er al een post over geschreven (kun je hier lezen) maar ze heeft er nu een blazerjasje bij en handtasje, beide van JBC.




She is wearing:
jumpsuit CKS
ballerina's 
blazer, sjaal en bag: JBC
ballerinadot with donut

Wat droeg jij op de familiefeestjes of had je er geen dit jaar?

with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

2 opmerkingen: