vrijdag 3 mei 2013

Moederdag #leuke geschenkjes #12 mei

Moederdag: ik verwen zelf graag mijn mama, maar eerlijk, op deze dag word ik ook graag verwend. Met kleine dingetjes: een briefje, een tekening, een versje, een zoen en een knuffel.
En toch moeders mogen net zoals de papa's verwend worden met een geschenkje. Geen ideetjes?



hier enkele op een rijtje:






 bestelkado.nl en kaars bij Creme Fraiche Knokke


bestelkado.nl en de theedoos zou ik vullen met een allegaartje van theesoorten: 
dat zorgt voor meer kleur en leuker om te geven




Silis te koop bij Byttebier Kortrijk (foto links is van MsAprilfish)


Message in a ball - Liliepop - jewelry (naam van je kinderen) * leuk toch!? 


Wat wil jij als mama krijgen? Of wat ga jij als zoon/dochter geven aan je moeder?
En voor degene die het vergeten zijn of gewoon niet weten: FOEI! Alé, hup, je hebt nog tijd, zondag 12 mei worden alle mamaatjes verwend!

with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

7 opmerkingen:

  1. Ik moet toch nog even broeden op wat het gaat worden voor de mama :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn moeder heeft al subtiel laten vallen dat ze 'dat' paar oorringen wel mooi vind :) I got the hint!
    Zelf zie ik dat aquarium wel zitten, al ben ik helemaal geen mama :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuke ideetjes! Ik ga ze straks eens aan mijne vent laten zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ideetjes genoeg, dankjewel! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke cadeau ideetjes ! Ik moet nog iets zoeken voor mijn mamaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een bos bloemen doet het altijd goed. Dit zou ik zelf ook leuk vinden om te krijgen denk ik ;-) en natuurlijk het ontbijtje en een tekening!

    BeantwoordenVerwijderen