zondag 1 april 2012

Boozy Shop: lippallet

Ik was al een tijdje op zoek naar een lippalletje, tot ik het bericht van een vriendin kreeg dat ze bij Boozyshop.nl dat wel hadden aan een democratisch prijsje. Ik kon het er maar op wagen, niet?
Voor nog geen 20 euro en na een dag of 2 zat er post in de brievenbus. Ik was natuurlijk blij als een klein kind en ben het beginnen uittesten. Helaas is de kwaliteit niet super, maar ik mag dat voor de prijs nu ook wel niet verwachten. Ik vind hem nogal kleverig, maar blijft niet lang op de lippen. Ik zal het wel gebruiken uiteraard. Het resultaat is niet slecht, maar ik moest veel product gebruiken.


Wat vind je ervan? Heb jij al iets gekocht via Boozyshop.nl?



with style
x

1 opmerking:

  1. Met het lippallet heb ik geen ervaring, maar ik kocht er wel een blush/contourpallet en de pigmentatie daarvan is ook niet om te zeggen wauw...Ik gebruik het inderdaad ook wel. Van de andere merken die bij boozyshop te verkrijgen zijn heb ik geen klachten.

    BeantwoordenVerwijderen