zaterdag 14 april 2012

Naked 2 #YAY!

Vorige winter kocht ik het make-uppallet van NAKED #Urban Decay. Shame on me, die had ik nu nog steeds niet! Voor een MUA toch wel een toppertje in je stash! Dus dat mocht er niet aan ontbreken. Het zijn zachte tinten en zooooo goed van kwaliteit. Ik was direct verkocht! Ik had er zoveel over gehoord en ik raakte maar niet in de Sephora-shop om het palletje aan te kopen.
Nu ben ik zo blij dat ik het heb!! Sinds enkele maanden is NAKED 2 ook te verkrijgen... Dat wou ik niet aan mij laten voorbijgaan. Dus zo gezegd, zo gekocht! Een vriendin (dank u Kim Lee!) ging op shopping day met een vriendin in Rijsel en ze stopte eens in Sephora. Ze was zo vriendelijk een palletje voor mij mee te brengen.
Als je de 2 palletjes met elkaar vergelijkt, zou je denken dat het hetzelfde is. Gelukkig is dat toch niet het geval. Het zijn gelijkaardige tinten, al is er maar 1 kleur dezelfde. Bovendien zit er een zwarte oogschaduw bij wat je bij de eerste niet hebt. De verpakking van de eerste vind ik super! Het bestaat uit zacht fluwelen stofje, de NAKED 2 is gewoon uit metaal. Dat vind ik wel een beetje jammer. Maar de inhoud is belangrijker ;-)  Het zit vanbinnen, nietwaar? 


te koop in Sephora, prijs ongeveer 43 euro als ik me niet vergis

In het doosje zit een penseel om de oogschaduw aan te brengen, met de achterkant van het penseel kan je dan je verschillende tinten 'blenden' (=vervagen) zodat je een mooie overgang krijgt. En er zit een mini (zeg wel mini) lipgloss in. Al vind ik het wel een geslaagde lipgloss voor de dagmake-up. Het is ook heel handig om mee te nemen, past in elke handtas. 




Ken jij deze make-uppalletten? Ik raad het je aan!! 

with style
x



2 opmerkingen: