zaterdag 31 maart 2012

Look of the day: let's have diner!

Sofie Byttebier aka MsAprilFish is één van mijn close vriendinnen. Aan haar kan ik alles kwijt!
Ze is dol op haar verjaardag (1 april) en daarom nodigde ze ons uit voor een gezellig diner bij David Selen in Bissegem. De champagnemenu - bij elk bord een andere champagne in stijgende lijn - was OVERHEERLIJK! #mmmm njammie!! Dank u Sofie!

Daarom gingen we voor een "casual chiq"-look!


broek: Zara / topje: Zara / oorbellen: Six / diadeem: Pro Duo / Uurwerk en armbandjes: Canasta
oranje armband: Byttebier / witte armband: H&M


Handtas: Canasta / tweedjasje: Vero Moda / schoenen: geen idee meer ;-)


oogmake-up: zachtoranje Coastal Scents / Eyeliner: M.A.C. zwart oogpotlood / witte tint in binnenste ooghoek Coastal Scents



Het hoeft dus allemaal niet duur te zijn om een mooi geheel te creëren. Do you like it?


with style
x

7 opmerkingen:

  1. Met plezier lieveke! En zoals ik dinsdag al zei: SUPER MOOIE OUTFIT! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, supermooi dat doorzichtig topje! Je schoenen en broek ook trouwens. Ik vind dit echt wel een heel geslaagde look. Ik verlang zo om nog eens een zara ofzo binnen te stappen!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waar verkopen ze die horloges? ik heb het merk gegooglet maar ik kan het nergens vinden? En wat is de prijs? love it!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. in canasta, zedelgem, maar winkel bestaat sindskort niet meer :((( Ik had gezien bij Histoire de femmes van valerie de booser ook voor 63 euro

      Verwijderen