vrijdag 16 augustus 2013

The Personal Life #random Pics #3 #august

De vakantie is nog niet voorbij...

Mijn dochter vertrok op kamp * dag voordien de valies brengen en de dag zelf in 'kostuum' naar het station * thema: the Flintstones * Wilma is ready!  

een mosseltje als voorgerecht op de bbq * njammie!

 klaar voor de eerste zwemles! Toppie! 

dagje zee met vriendin Isabelle * Ties onder het zand verstopt * Nona en Esmée (even oud) * 
spelen in het zand en genieten van de zon

 vader-dochter-liefde


 i like the silver pumps! March 23 maar hé, ik betaal écht geen 235 euro voor een pump...

 verse appelsap met appeltjes uit de tuin van mijn zus
*healthy 

radio modern * Brugge * Benenwerk * Ik ben de verste Modernette aan het werk
Make up and hair * fifties-style

 cava Pupitre (the best ever) * mosseltjes als voorgerechtje op de bbq

 zeebaars voor - tijdens - na

 dochter op kamp * thema The Flintstones * Wilma

klaar voor vertrek... afscheid nemen van broer (of ziet hij het zitten een paar dagen zonder zus?)

Wat maak jij graag klaar op de bbq?

with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!


3 opmerkingen:

  1. aah wat leuk die hair & makeup styling daar :) en pfoe, 235 voor een pump, wat een prijs, voor laarzen zou ik dat nog kunnen betalen als ik ze echt mooi vind, maar hakken, no way :D

    BeantwoordenVerwijderen