maandag 5 augustus 2013

Outfits on a row #2


lichtroze broek ZARA * top Vero Moda * jeansjasje Zara

muntgroene broek Pieces * top Close-Up * FAB-bag * earrings selfmade by Lilliepop

en toen kwam het mooie weer :-)

 kleedje ZEB * hoed uit Frankrijk * slippers Talking French (last year) * earrings I AM

 kleedje Flair uit ZEB (solden!) * sleehakken 3e zomer reeds en nog steeds zo intact als nieuw!

sleehakjes met studs en roze teennageltjes

Wat draag jij bij warm weer?

with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!



8 opmerkingen:

  1. Mooie outfits!! Ik vind je schoenen zo mooi van je laatste foto's. Wow! Ik draag zelf het liefst rokken met topjes met spaghetti bandjes op warme dagen en natuurlijk slippers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je ziet er altijd so fabulous uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie outfits! En die sleehakken zijn erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pretty lady ! Dat kleedje is super leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stuk voor stuk fantastische outfits! Ik zou ze zelf ook meteen aantrekken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het kleedje erg mooi, staat je ook goed ook in combinatie met de sandaal sleehakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind alles super :D mag allemaal wel in mijn kast!

    BeantwoordenVerwijderen