maandag 26 augustus 2013

FOTD #make-up #Smokey #green

Eigenlijk moet ik mij excuseren... het is een schande, een grote schande! Ik heb gewoon in een eeuwigheid geen face of the day meer op gezet. In de vakantie was ik zo wat minder bezig met de perfecte make-up voor de dagdagelijkse make-up. Gewoon heel basic en eigenlijk niet de moeite om dan te tonen aan de wijde wereld. Het werd tijd om er nog eens mijn werk van te maken om er all the way voor te gaan! Vind je ook niet? Ik droeg een smaragdgroen kleedje voor een huwelijksfeest (las je vorige week al hier) en ik droeg er zwarte schoenen en accessoires bij. Dus ging ik voor een zwarte smokey-eye met groene touch,  nl. een groen lijntje onder de ogen. Ik ben verzot op dat groene potlood! Ik gebruik het niet zo vaak, maar vind het wel een prachtig kleur. En sorry als het pretentieus overkomt, maar het staat me wel goed.

Bij deze deel ik je dus nog eens een make-uppostje! Ik zal mijn best doen er weer vaker te maken, en gevarieerd :-)

 i was wearing:
- primer NEE
- foundation cream powder de luxe Mylène
- afpoederen met compact powder NEE
- blush cotto red NEE make up
- zwarte primer: paint pot MAC
- matte zwarte poeder om te fixeren NEE make up, mono zwart
- grijs nacré oogschaduw NEE make up om te blenden
- zwart lijntje zwarte kajal NEE make up
- onderste lijntje oogpotlood 24 NEE make up (groene kleur)
- extra volume mascara, zwart, Nee make up
- kleurloze gloss NEE make up



looooook at me :)

doing the make up #making of :)


total look :-)


with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

6 opmerkingen:

  1. Mooie look en verrassend effect met dat oogpotlood, moet ik ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love green make-up!! Je ziet eruit als een pareltje Xxx Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I like it alot!!!! Doe ik zelf soms ook eens zo'n gekleurd lijntje onder 't oog, zorgt voor een mooie 'pop of color'!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooh dat groen staat echt prachtig bij je ogen! heel mooi lady

    BeantwoordenVerwijderen