woensdag 28 augustus 2013

OOTD #pencil skirt

Onlangs maakte ik een overzichtje van enkele outfits op een rij (part two and three), maar nu wil ik de aandacht vestigen op een nieuwe look. Zondag droeg ik de pencil skirt met een topje gecombineerd met een hakje. Vrouwelijkheid ten top, right?

Ik kocht op de online shop van topvintage.nl (die schoenen moet je daar ook es bekijken!) een pencilskirt. Ik wou dat al zo lang, het kwam er nooit van om de goeie te vinden die perfect is naar mijn normen. Deze site was gewoon de beste om er eentje te bestellen. Voor het kleine bedrag van ongeveer 50 euro had ik al een nieuwe rok aan huis geleverd.

This is the look. You like?



i am wearing:
- pencil skirt * topvintage.nl
- top * Vero Moda
- bril * tom ford
- shoes



with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!


5 opmerkingen: