donderdag 15 augustus 2013

Outfits on a row #3

En nog eens een reeks outfits op een rijtje. Deel 1 en 2 lees je hier en hier.

 fluoslippers voor 11 euro! Soldeke! Wat zeg je daarvan? :-)

zomerse outfit * klaar voor een dagje zee * witte short (last year) * top *fluogeel *Euforie
armband zilver BIBI * fluogele armband Hema

 baggy pants Vero Moda * slippers Talking French * top Zara New Collection * bag New Look

avondje stappen: witte broek Zara * top kant met sterren erboven op (1 geheel) Maison Scotch *
boots Van Dalen * earrings Fiva  


mintgreen * pants *Pieces * top * Zara * ballerina's met studs * Zara


pants Zara (last year) * Oranje top Only * witte top met kant * Zara 
* ballerina's (eeuwen oud) * earrings Six

Welke outfit mag in je kast hangen? :-)

with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie fotos.. en helemaal waar je bij glimlacht ;-) ik vind de onderste erg mooi; beetje romantische look daar houd ik van en je stoere stap-outlook vind ik ook errrrg leuk en pittig staan!! Wat heb je trouwens een prachtig figuur Jemke!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi voortaan zal ik lachen. :). Tw ben op dieet, sta 5 kg te zwaar hoor, maar weet dat met de juiste kledij weg te steken ;)

      Verwijderen
  2. Ik vind ze allemaal mooi! Compleet mijn stijl!
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je ziet er altijd zo superstylish uit :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De tweede vind ik de leukste! Ik ben echt zot van de baggy pants van Vero Moda, zijn deze uit de nieuwe collectie of nog van de zomercollectie?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog van mei of juni of zo gekocht. Es checken, mss hbn ze hem nog. Maar zit in mode, je vindt wel een gelijkaardige x

      Verwijderen
  5. die baggy pants staan jou echt super! ik vind het prachtig staan maar met dank aan mijn ferme achterste lijk ik er meteen 10 kilo dikker mee :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb ook een jLo poep hoor maar foert. Het valt nog mee in deze ;)

      Verwijderen