donderdag 8 augustus 2013

The New Haircut

Zondag waren we gevraagd bij vrienden thuis voor de bbq. Njammie! Het was weer heel gezellig en lekker. Ondertussen tijdens de gesprekken bladerde ik in een boekje met 360 kapsels. Daar moest ik toch iets leuks tussen vinden? Maar ik had al een idee in mijn achterhoofd: strak en stijl en iets korter.
Ik sta echt niet met lang haar. Langer dan mijn schouders, en ik draai het in een dot/staart/speld.
Na even twijfelen, en dan toch denken van 'tja, ik wou toch naar de kapper deze week', heb ik me laten overhalen om mijn haar te laten knippen door de vrouw des huizes. Charlotte is een goeie vriendin sinds een dik jaar ongeveer. We kennen elkaar dus nog niet lang, maar het lijkt wel van wel. Ik kan zoveel bij haar kwijt: een lach en een traan. Een schat van een meid! Ideaal om mee te lunchen, uit te gaan, op reis te gaan (Ibiza hou je vast, volgend jaar zijn we daar!), te shoppen (oh ja! Antwerpen, we komen er ook nog eens aan hoor! Onze plannen moeten eens werkelijkheid worden...),...
Ze beschikt van ook nog eens over veel talenten ook! Dus de schaar erin en dit is het resultaat :-)

 Charlotte en ik (toen was mijn haar nog niet geknipt)

 this is how you do it * in the garden :-)

het resultaat

Ik ben er ontzettend blij mee. Wat vind jij ervan?


with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!


with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

8 opmerkingen: