maandag 19 augustus 2013

Back on track


Today I am back on track... Ik had een leuke vakantie, na 6 weken vliegen we er weer in. Buiten het feit dat ik wel tussendoor voor mezelf werkte (ik vind dat niet echt werken), heb ik toch een mooi en lang verlof. De kids ook weer vroeg uit bed. Eens zien of dat morgen ook goed gaat ;-)

Oh ja, deze week is maar een korte week... oepsie! 2 dagen werken, 5 dagen thuis. Enjoyyyy your holiday! Of ben je ook al weer aan het werk?

with style
xoxo
Follow me on Twitter, Facebook and Bloglovin. Thank you!

7 opmerkingen:

  1. Succes met weer in het ritme komen! Ik ben alweer 2 weekjes aan het werk, maar sinds vandaag is 'the kid' weer naar school. Wel weer even wennen zo strak op tijd te komen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je! oh ja bij jullie is de school al weer gestart! succes voor je meisje!

      Verwijderen
  2. Helaas terug aan het werk hier, maar leuk dat jij een korte week hebt! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vertrek eind van de week voor een weekje centerparks, dus 'jeeej' voor mij :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb dit jaar tot op heden nog geen 'groot' verlof gehad, wel snippervakanties maar daar geniet ik ook erg van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goede start gewenst weer ;) ik ben aan het vakantiewerken momenteel :)

    BeantwoordenVerwijderen