maandag 12 augustus 2013

Shoplog #soldekes

Nu moest ik echt in stad zijn voor wat prulletjes, haardingetjes, accessoires zoals ze zeggen. Voor een retroshoot voor mini's. Tja, dan was in Brugge City, dan deden we nog een stapje verder. Een hapje, een ijsje (voor de kids, niet voor mij. Karakter hé!), een nieuwe knuffel voor the little one (was hij verloren in Frankrijk snif snif),... Zo kwam ik magnetisch aangetrokken binnen in mijn favoriete winkels: ICI Paris XL voor een nieuw flesje parfum (kun je het al raden?), Maison Scotch (jiha! i looooooove the new collection!) en Zara off course. De kids waren mee, dus ik kon niet all the way gaan. Ja, kindjes vinden shoppen niet altijd fijn.

Ik keek gewoon eens wat er al te zien was qua nieuwe collectie, maar hé, er waren nog wat soldekes! En ik moet toegeven, ik heb nog wat moois mee ook! Uiteraard ook new stuff, maar die perfect al te dragen is voor nu.

Benieuwd?

 zachtroze top met zilver kraagje * stijlvol en past op zoveel! 
Kijk er al naar uit om het te dragen! * ZARA

Wit topje met kanten stukjes #Zara 

 Maison Scotch: donkerblauw kanten onderstuk met oranje top met lange mouw en sterren

 zwarte gilet met vlindermouw (i love!) * ZARA (new collection)

new fragrance! See by Chloe, mijn gewilde vogelkooitje met geurtje voor elke dag :-)
ICI Paris XL

Wat vind je van mijn aankopen? Heb jij nog laatste kanskoopjes op de kop getikt?

with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

6 opmerkingen:

  1. Mooie buit heb je daar!!! Bij Zara hebben ze altijd zulke leuke en betaalbare kleding. Ik kom er ook altijd heel erg graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het witte bloesje heel erg mooi! En dat parfum van Chloé heb ik ook en heb hem momenteel ook op. Heerlijke geur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie spulletjes heb je nog gekocht!! En benieuwd naar die geur van het parfum!

    BeantwoordenVerwijderen