donderdag 22 augustus 2013

Random Pics #end of august #weddingparty

16 augustus trouwde een van mijn make-upmaatjes, Miranda. In de voormiddag verzorgde ik haar make-up. Ook enkele andere vriendin kwamen op de make-upstoel zitten voor een feestlook.
Het eten was superlekker en na haar Burlesque-show bleven de roze boa's hangen... :-) #lekkerfout

 the kiss #church

voorgerechtje: vis met gazpacho * aspergesoep * ossehaas met groentjes en aardappelgratin * huwelijkstaart met rode vruchten

 het bruidspaar


 make-upvriendinnetjes

 visagistes en kappers ondereen :)




 I am wearing my Anna Rachele-kleedje (die vliegt nu in mijn kast en denk niet dat ik hem nog veel zal dragen. Ondertussen tijd voor iets nieuws. Iedereen heeft het nu wel al gezien denk ik ;-)
Tim is wearing a Hermès!!! En ik Marc Jacobs aan de armen. #jewelry
Aren't we pretty? :-)

De make-uplook volgt deze week nog. EEEEEEUWEN geleden dat ik nog eens een FOTD deed... shame on me.


with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!





4 opmerkingen: