woensdag 14 augustus 2013

Schrappen op de wishlist

Onlangs maakte ik nog eens een overzichtje van de wishlist (stopt nooit, wordt altijd aangevuld). Binnenkort zelfs met nieuwe collectie-items!! Joehoe! Eerst nog wat van het zomerse gevoel genieten. Ik heb wel een nieuwe winterjas nodig én een mantel. De mantel liefst in zwart en dat mag gerust van de Zara zijn. Een wishlist wordt niet alleen aangevuld, maar ook geschrapt. Waarom heb je anders een lijstje?

Ik kreeg de Iphone nog niet, geen betrouwbare tweedehandse te vinden. Liefst van alles zou ik een nieuwe willen. Beetje voor sparen en dan koop ik er eentje. Een zwarte 4S.
In eerste instantie was dat de bedoeling als verjaardagscadeau. Aangezien ze nog niet aanwezig is, kreeg ik al een ander geschenkje. En ik deed ook mezelf een plezier: ik kocht ook 2 dingen van de verlanglijst.

 20 violets- bag : en de kleuren zoals ik ze wou. Ik kocht de kleine versie en ben er heel blij mee. Ik sleur ze overal mee!

 gekregen en ik heb zo een licht vermoeden dat Style er ook aan komt... :-) * musthaves!


Joepie! Wat heb jij al kunnen schrappen op jouw verlanglijstje? Of wat wil je heel graag nog hebben?


with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

2 opmerkingen:

  1. Ik ben gestopt met een echte wishlist aan te leggen (dat werd wat teveel) maar ik mag wel elke maand 'een folieke' doen. Nu ik er over nadenk: ik heb deze maand nog niets gekocht... Misschien toch maar het parfum halen? :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een heeeerlijk parfum! ik vind 'm echt zalig ruiken

    BeantwoordenVerwijderen