vrijdag 9 augustus 2013

The Personal Life #holiday #La Douce France

Na een weekje Centerparcs (lees je hier en hier meer over) had ik een weekend tijd om alles klaar te stomen voor 10 dagen kamperen. Je moet dus veel mee hebben: van tafel, stoelen, tent, beddegoed, kledij, zwemgerief, de halve inboedel van je keuken en badkamer,... heel de boel moet mee!
Gelukkig was ik goed voorbereid. Alles stond al klaar, enkel hier en daar nog een wasje en ik kon relaxed genieten van het weekend. Op zondagavond waren we weg!

We hadden super mooi weer, snikheet zeg maar! Afkoeling in het zwembad of de Ardèche-rivier was meer dan nodig, zonnecrème factor 50 voor de kids (olie voor de mama voor de bruine tint), hoedje op, zonnebril op de neus en genieten maar!

We hadden 2x last van een onweertje (lees: onweer!) en hadden wat waterpech in de tent. De eerste keer waren er wat kleren nat, de tweede keer waren we er gelukkig bij en hebben we 2,5u staan water weg trekken zodat de tent lekker droog bleef. We waren stikkapot maar bon, de dag nadie brandde de zon weer alles droog en waren we het alweer vergeten. Of kwam dat door de rijkelijk vloeiende wijntjes? :-))

 playing at the pool * in the pool * hey dude i am cool * tired... 


 at the pool with the hat

 eating, drinking, playing and having fun = holiday!

stoofvlees in een plaatselijk Belgisch restaurantje: Le Jardin des secrets: heel gezellig en super lekker!
De scampi op de bbq met rauwe groentjes: njammie!

Wat deed jij al deze zomer?


with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

6 opmerkingen:

  1. wat een superleuke vakantiefoto's! je zal wel echt genoten hebben neem ik aan :) en die hoed looks fab!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, hoe schattig zijn jullie wel niet ?! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt als een heerlijke vakantie. Wat een leuke foto's. Jammer van het onweer, maar inderdaad met een wijntje en een zonnetje vergeet je dit ook weer snel. Ik was ook op de camping te vinden eerder dit jaar... in Sérignan-Plage, was er heerlijk! Ik zie alweer uit naar de volgende vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt supertoffe foto's ook! En je staat super met die hoed!!

    BeantwoordenVerwijderen