woensdag 26 september 2012

Victoria Beckham! I love your style!

Victoria Beckham, je kent ze wel (en anders woon je op een andere planeet!)! Misschien niet iedereen is er gek op, maar ik wel! Haar stijl (she's so hot! I love her style!)
Het enige wat jammer is dat ze moeite heeft met glimlachen. Maar dat is dan vooral jammer voor haar! Ze weet potverdikke goed waarmee ze bezig is! Ok, ze heeft natuurlijk 'geluk' om Mrs. Beckham te zijn, veel geld te hebben (ja, 't maakt zeker gelukkig en het maakt je leven makkelijker. Wie hier niet mee akkoord gaat, mag zijn centen aan mij geven. Ik kan ze heel verstandig benutten!) en de looks heeft ze ook mee (ja sorry dat magere bij haar vind ik écht mooi, sorry! Je moet mijn mening niet delen ;-) Ze is dan ook een bezig bijtje, 4 kids en ze ontwerpt kledij (parfums en zelfs een auto). De mode heeft plaats gemaakt voor de muziek (ze was Posh Spice voor degene die van de ander planeet komen). Ze kan dus zingen, acteren, is ook nog model geweest en ontwerpt nu zelf. Mijn mening is dat ze dat wél kan. Ik ben fan van haar stijl!  Op Fashion Week in NY stelde ze haar collectie voor.








Mijn favo-outfits zijn in respectievelijke volgorde van supermooi tot mooi en mindermooi. En van jou?

with style
x

Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

5 opmerkingen:

  1. I love Vic, stijlvol, altijd tip top! Mooie collectie! daf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond haar collectie deze keer ook weer zeer mooi! Jammer dat ik de schoenen deze keer echt afschuwelijk vind :-S maar hey, the focus is on the clothes, right :-D

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik houd van haar stijl, ze heeft in het verleden echt prachtige kleedjes afgeleverd. Ik vraag me af of ze ook in normale vrouwenmaten verkocht worden, haha, want ik vind Vic toch wel een beetje te mager.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind haar kleding echt fantastisch ! De handtas die ze ontworpen heeft is ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. als Mango weer zoiets in de rekken heeft hangen voor 19,90€ zal ik geen twee keer moeten denken :)

    BeantwoordenVerwijderen