donderdag 6 september 2012

Alice Temperely for JBC #kanténleer

Vanavond is het zover! Je kan in de winkels van JBC de nieuwe collectie van Alice Temperley, designer van Temperley London, verkrijgen. Elegantie ten top! Kant, kant en kant and leather baby!! Dus ook een tikkeltje vrouwelijk rebels én sexy! Ik heb het nog maar net deze week geschreven in mijn blogpost over herfsttipjes. 2 van de tips komen in deze collectie voor! Ik zal dan toch gelijk hebben ;-) Ahja, ik zeg altijd tegen mijn kinderen: 'Mama's hebben altijd gelijk' :-p

Maar bon, daar schrijf ik nu niet over. Het gaat om de nieuwe collectie van JBC. Wel, volgens mij is dit écht een hippe trend! Kanten kleedjes, leren broeken en drukke panty's onder je short. Vorig jaar waagde ik me er aan om het aan te schaffen, maar droeg het 1 keer. Nu ga je mij daar veel mee zien hoor, ik ben wég van die trend!





Even iets meer over de ontwerpster: ze is een Londonse designer die reeds Pippa Middleton, Florence van Florence and the machine (wat een madam!), Keira Knightley, Scarlett Johansson,... kleedde. Ze opteert elegantie en vrouwelijkheid. Tijdloze luxe tot in het detail, volgens haar. Ze legt de aandacht graag op de taille, de heupen: kortom vrouwelijke vormen! Hell yeah! "You can feel like a star!"
That sounds good to me ;-)
Daarnaast is er ook een lijn voor kinderen: speels, prints, maar ook kant. Nu mijn dochter ook overtuigen!!

Nu nog extra op de wishlist: leren broek én rokje, panty's (met 1 heb ik niet genoeg), biker boots (later meer daarover!). Black will be black. Ik combineer het wel met een tintje herfst. OOOOH, ik heb hier zooooveel zin in! :-))

Ga je ook naar de nocturne vanavond of ga je dit weekend eens piepen wat nog is overgebleven? Ik schat dat het een vaart zal gaan! Dus snel naar jouw JBC in de buurt om jouw favoriete stuk op de kop te tikken! "I go romantic rebelchick" :-)

with style
x


Volg me op TwitterFacebook en Bloglovin. Thank you!

9 opmerkingen:

  1. Ik WIL die panty's! Of neen: I NEED the panty's ! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb de bloese met ruches en het retro 'behang'jurkje gekocht ;) Je hebt het idd goed voor, het vliegt de deur uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb de outfit van de mama en de dochter maar niet het jasje. kunnen we weer samen paraderen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dezju, en zeggen dat ik er nog gepasseerd ben, maar gedacht had dat het niet zo'n vaart zou lopen ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik wou je nog bellen om samen te gaan, maar was al kwart voor 8... morgen ligt er nog genoeg, er was niet zoveel volk

      Verwijderen
  5. Ooohhhh had ik dat geweten, morgen daarheen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk! bedankt voor je comment, ik volg je nu met bloglovin'
    Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen