maandag 10 september 2012

Kidsfashion!

We zijn er weer, met wat kindermode. Dit keer is het weer een beetje CKS, tja, ik vind het een leuk merk voor kinderen én het is betaalbaar. Toch is niet de hele outfit uit dezelfde winkel. Ik heb zelf wat gecombineerd voor mijn kleine grote held. En poseren dat hij doet! En hij doet dat goed ;-)

Hij draagt een lichtblauwe broek van Scotch and Soda met bretellen. Je kan ze dragen loshangend naast de broek. Zo vind ik het mooist en meest hippe. Maar een speelse jongen zou geen speelse jongen zijn... hij doet ze ook graag aan. En eerlijk, ik vind het best een schattig 'ik-wil-je-opeten'-gehalte hebben. Al kan dat ook aan mijn moederlijke gevoelens liggen uiteraard ;-)

I rule! * teenslippers van Hema in jeans (koddieteentjes)

mijn goedlachse prins :) 
met sjaal voor als het frisser weer wordt 
neen, dit is geen oproep :-)
sterrensjaal voor 'my star':  is ook van Hema dacht ik 


Wat vind je van deze outfit? Heeft jouw zoontje ook zo'n broek met brutellen voor de komende herfst?

with style
x


Volg me op TwitterFacebook en Bloglovin. Thank you!




10 opmerkingen:

  1. So cute!!! Hij is echt heel cool!!
    Leuke outfit, al moet ik hier niet met teenslippers afkomen, hij heeft er van havaianas, maar hij wil ze niet dragen ;)
    De sjaal en de longsleeve zou ik direct ook kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. om op te eten hé :-) Ja, hij is echt volledig weg van zijn teenslippers. draagt niets liever dan dat!

      Verwijderen
  2. Spijtig dat ik geen zo schattig ventje heb lopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aww, wat een schattige foto's! Het is een echt fotomodelletje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fotomodel in de dop! Zo schattig! En i like teenslippers bij zo'n kleine ventjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel stoer en toch zo'n lief schattig ventje! Mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jij hebt ook zo eentje in huis hé, the little one bedoel ik ;-p

      Verwijderen