vrijdag 21 september 2012

Herfstmodus in het interieur

't Is nie mogelijk, ze gaat nu ook nog interieurtips geven?! Nee, maar ik ben nu eigenlijk wel trots op mijn "creatie" en wou het gewoon met jullie delen. Ik bekijk dat graag in boekjes en vind het leuk om het thuis gezellig te maken. Ik hou ervan om op koudere avonden het cosy te maken met veel kaarsjes. En als die candles dan ook nog es lekker ruiken, dan is dat 2 vliegen in één klap.
Noem mijn (nieuwe) stijl maar "strak en romantisch" (wish i was like that... vooral dat strakke dan ;-)
Ik hou van veel wit, maar niet koud! Ik hou van strak en minimalistisch, maar toch met een lieve, zachte kant die wat romantiek uitstraalt. Hoogtijd voor nieuwe meubels, maar dat is nog niet voor nu... Er zijn helaas andere projecten op til die ook veel centjes kosten, dus ik moet het met de details doen. En laat dat nu ook wel van belang zijn! In alles! :-)

Dit ensemble komt hoofdzakelijk uit Ikea: het dienblad (eigenlijk om te serveren voor een ontbijt of zo, maar ik gebruik het als schaal), het witte potje met 'kanten' rand (dient eigenlijk als bloempotje, maar ik geef ook dit een andere functie), de kaarsen zijn allemaal van Ikea. Er zit ook een schepje potpourri bij in witte tinten en hout wat ook voor het warmte-aspect zorgt in het geheel. De schelpenbol heb ik al jaren, geen idee meer van waar die afkomstig is. En de 2 kleine potjes zijn van Lilola Brugge (6 euro per stuk). Ik zal dit wellicht nog wel veranderen, met meer potjes zodat ie vol staat met kaarsjes. Gezelligheid aan de top!! Bij deze dus ook een collage mét de sfeerverlichting aan.


Wat vind je van mijn creatie? Laat de herfst maar beginnen! Ik ben er klaar voor: kakigroen op de nagels, verse soep staat op, warmere kleren en sfeerverlichting 'verwarmt' mijn huis.

with style
x

Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

12 opmerkingen:

  1. oo zo gezellig, ik kom bij jouw zitten deze namiddag :-)gr daf

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi je mag! ik ben thuis :-) Maar vanavond met de kaarsjes aan, zal het nog gezelliger zijn :-))

      Verwijderen
  2. Leuk gedaan Jemke, als je er kaarsjes bij zet let dan op de hoogte!
    Een extra lage kaars maakt een leuk reliëf.

    groetjes,

    Stijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. merci maar tzal af en toe eens wijzigen hoor, kaarsjes gaan op ;-) En dan zal ik es verschillende hoogtes nemen :-)

      Verwijderen
  3. Het ziet er gezellig uit!! Leuke items heb je ook verzameld en je foto's zijn weer erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi & gezellig !

    Bij mij gaan de schepjes plaats maken voor de herfstdeco. Oh, ik hou van de zomerse tijden maar geef mij toch ook maar de herfst/wintersfeer ...
    gr Belle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. merci :-) Heel jouw ding é. En ik deel je mening! zomer is leuk, maar sfeer rond herfst/winter ook (als ik maar niet door de sneeuw moet rijden ;-)

      Verwijderen
  5. Heel leuk gedaan en vind interieurtips en inkijkjes ook wel leuk dus nieuw rubriekje "home ave" :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke post over herfstkleureren in de inrichting. Kijk ook is op onze blog (http://www.mijnkarpet.nl/blog/oranje-herfstkleur-vloerkleden/) over herfstkleuren in combinatie met tapijt.

    BeantwoordenVerwijderen