dinsdag 18 september 2012

Random pics #september #partOne

Random pics, here we are again!

dit is toch té lief #smelt! 

chignon with black flower and taupage on front * by me 

discofever :-)

gespot op FWNY: nieuwe wedgesneakers met stilleto-hak... You like?


Alexander Mcwien? lollig mopje: Alexander McQueen offcourse! 
Dé nieuwe clutch met ruimte voor de vingers 
waardoor je je clutch makkelijk in je hand kan houden
Foto rechts is eentje in real life van een vriendin van mij.!!! 



preparing for a Radio Modern-night! I love my job(s) :-))


beetje gek doen #doetgelukkiggeenzeerentisnietbesmettelijk :-)

Wat hebben jullie zo allemaal uitgespookt de laatste tijd?

with style
x


Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

3 opmerkingen:

  1. Wat een supertoffe clutch! En een schattig zoontje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, nee, die schoenen vind ik echt niet mooi!! Voor de rest, superleuke foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die schoenen..ik vind het ook maar niks...doet me aan de rap scene denken!

    BeantwoordenVerwijderen