maandag 17 september 2012

Sephora - shoplog

Toen we deze zomer op reis waren naar Istanbul, kwam ik in het stadje Taksim een Sephora tegen! Tja, natuurlijk word ik dan magnetisch naar binnen gezogen. Wat had je gedacht? Helaas, hadden ze er geen Bobbi Brown en Urban Decay, maar wel genoeg andere merken waar ik naartoe kon kijken, kwijlen, testen en kopen. You can name it!



Benieuwd wat er in mijn zakje zat?


Super démaquillant yeux, een instant eye make up remover: ja, en die is écht super!
Al vind ik die voor waterproof make-up nog beter (omwille van de combi met olie)
*
Too faced Shadow Insurrance: primer voor de oogleden
*
Make up Forever: wenkbrauwhersteller zeg maar 
(sorry, ben moe en het is al laat!)

 Too Faced: ik had er op andere blogs al zoveel over gelezen. Ik wou deze ook proberen. Een primer voor de oogleden is goed om je oogschaduw 'vast' te zetten, waardoor je geen plooien krijgt in je poeder. Het blijft beter zitten én het pigmenteert je kleur ook meer. Ik ben nog steeds in de probeerfase, maar ik moet al prijsgeven dat het een toppertje is!! Al gebruik ik mijn Urban Decay primer ook nog vaak. 


Make up Forever: hier ook een tube: i love zulke tubes omdat het efficiënter werken is, omdat je weinig product verliest. Je kan mooi doseren én je kan het nog opensnijden om het allemaal uit te persen! Het product dient om de wenkbrauwen bij te kleuren. Ik moet deze zelfs nog uittesten! Handig is wel dat er een penseeltje bij zit, 2 zelfs én een uitleg over hoe het moet. Verschillende vormen aanbrengen van hoe je je wenkbrauw wil bekomen. Dus review volgt nog na de testfase.

Wat vind je van mijn Turkse Sephora-shoplog?

with style
x

Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

5 opmerkingen:

  1. Leuke aankoopjes!! Ik wil dolgraag eens een sephora binnenstappen (en er kopen natuurlijk ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moest ik een Sephora tegenkomen, ik zou mij ook niet kunnen bedwingen en binnenstormen, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, ben wel heel erg benieuwd naar dat wenkbrauwproduct. Ik doe echt nooit iets aan mijn wenkbrauwen want dat mislukt altijd, moet er dringend eens wat op vinden!

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De shadow insurance is fijn hé ! Ik gebruik hem echt elke dag.

    BeantwoordenVerwijderen