donderdag 13 september 2012

Fotoshoot: Making of

Samen met Fabienne Loose, De Hobbyfotograaf (liken die handel!) maakten we een fotoshoot met als thema 'vintage'. Gewoon, vriendschappelijk om onze portfolio's wat aan te dikken. Als je van je hobby, je passie, je beroep kan maken... dan mag je zeggen 'lucky you'! En daar werken we aan!

Amber, de dochter van Fabienne, is een prachtige jonge dame die zin heeft in een shoot! Ze is ambitieus en zag haar toekomst al voor zich :-) Dus ze genoot van de (hair)styling en make-up. Ook haar vriendin Hana deed gewillig mee. En plezier dat ze hadden! Dat maakt het voor ons uiteraard ook heel aangenaam. Dus bedankt fijne modellen! We hebben een fantastisch resultaat #happydance!

Als locatie gebruikten we een oude hangar met een oud bomma-behangpapiertje - I just love it!
Het licht zat er gewoonweg zalig perfect! #vreugdedansje2
De andere locatie was dan één met verschillende oude spullen voor de 'retro'-touch. Die toon ik morgen dan, is dat goed?

Et voilà, voor degene die zo benieuwd waren naar meer: toch al een glimp van de making of :-)
En dan morgen het resultaat!

 haren in krullen leggen * accessoires: die maken je hairdo af!

krullen in staart * i love my job (can you see the smile?! :-) 

mijn model al in tenue, 
haar gedaan (krullen in staart en vooraan een fifty's-krul, rechts een zwart hoedje
reeds begonnen aan de make-up
 i love this even more! trots op mijn hairdo en make-up

 gel-eyeliner  * kleurtjes kleurtjes kleurtjes ik hou van jou * mascara HR

 nice shot, isn't it?

 fifties' make-up: lichte blush * parelmoeroogschaduw - eyeliner - mascara en red lips!
My most favo look!

concentrare :-)

 mijn kwasten op een rij



me and my models! #proud!

Benieuwd naar meer het resultaat van de shoot. Kom morgen nog es terug! Ik doe dat ook...

with style
x
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

17 opmerkingen:

  1. Dit heeft niets met de shoot te maken, maar je top is AMAZING :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig Jemmie, het is echt heeel mooi gedaan!! Trotse vriendin Eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super leuk!! Zo leuk om jou achter de schermen bezig te zien ! En het eindresultaat is gorgeous! Ik zou wel stiekem de looks wat van dichtbij willen zien want van een afstand zien je modellen er al 'stunning' uit laat staan van dichtbij!! Ook de hairdo's love it! Ik ben dol op dit soort posts.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. tx! ik zal er zoveel mogelijk maken :-) En de close-ups volgen... :-))

      Verwijderen
  4. Leuke foto's ! De modellen zien er prachtig uit ! Love love love the hair ! Een kleine tip: het is making of en niet making off ... ( verbetertrees hier :p)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er goed uit ! Ik ben benieuwd naar de rest van de foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel goed gedaan zeg!!! Super idee. Toffe locatie, styling en make up. En haar! ;) DOE ZO VERDER zou ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hehe bedankt voor de superlieve comment!! 't komt nog goed met me ;-) lol

      Verwijderen
    2. Ni twijfelen!!! Btw love your t shirt! My hubbie and me have the same with Karl ;))

      Verwijderen
  7. The hobbyfotograaf knows the results:) thanks to Jemke!!: she did it very well! a top stylist!!
    view the results tomorrow?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wanneer ik nog eens trouw (met dezelfde uiteraard) moet!! Je mijn haar en make up doen! Deal? Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hehe maar misschien als je es naar een (trouw)feest moet :-) Dat doe ik ook é, niet alleen de bruidjes :-)

      Verwijderen
  9. Dat haar van de meisjes ziet er zo mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen