dinsdag 4 september 2012

Autumn...only some tips...

Don't worry! Ik wil nog geen herfst hoor! Het is nu lekker warm vandaag.
Hmm, of misschien toch al een beetje, voor de mode dan toch. Ik heb wegens tijdsgebrek nog niet veel kunnen piepen in winkels voor de nieuwe trends, maar ik kan toch wel al enkele tips meegeven...

1. Kleur! Dat blijft! Alle kleuren van broeken, maar de nieuwste kleuren zijn: kaki (zoals vorig jaar eigenlijk al), bordeaux, roestbruin, okergeel,... Kortom: aardetinten en nude! Zwart en grijs zijn nog steeds mogelijk uiteraard. Zowel voor man, vrouw als kids trouwens!



2.  Het jeansjasje, liefst beetje stoer met wat studs. Haal je jasje maar vanonder het stof of koop gewoon een nieuw als je dat nog niet hangen hebt. Hier eentje van Polar Bear.

bron 

3. De blazer blijft ook nog even! Oef, dan zijn mijn 8 exemplaren geen verloren trendje geweest ;-)


blazer in katoen of in tweedstof (die vind je overal!)
broek met print!


4. Nu we het toch over jasjes hebben: een leren jasje is ook super in! Maar dat mag ook een leren rokje of broek/legging zijn. Leather, it will be baby!


my newest from Zara :-)) bron

4. De jumpsuit: effen kleur of met drukke print! Ook deze trend loopt door, dus geen nood! Je hebt geen miskoop gedaan deze zomer als je al een aankocht. Durfde je het nog niet aan, neem dan nu het heft in handen en schaf je een jumpsuit aan. Het zit zo makkelijk (behalve dan om naar toilet te gaan ... ;-)
Ik ben zo blij met het klassieke model van mij, en toch wil ik graag een lange versie in jeans. Of wil  jij een cosy comfort jumpsuit in een drukke print?


5. Peplum: bye bye tuniek! Dat is oldfashioned, dus weg ermee! De peplum vind ik mooi, maar is niet voor iedereen weggelegd. Je moet al erg slank zijn. De vollere modellen gaan er al snel nog iets voller uitzien hiermee... helaas! Je kan een peplum hebben in je rok of topje!

6. Kant: ik zei het al in eerdere posts, maar kant blijft ook doorlopen in de herfst. Kant in je topje, of wil je het in een kleedje? Dat kan! En liefst in alle kleuren. Je hoeft niet in zwart kant te paraderen, je kan gerust ook in een kleurtje je kans wagen met kant! Lekker romantisch :-)

 my own :-)

Klaar voor de herfst? Of genieten we eerst nog van wat nazomer? Zolang er maar zon is!
Waar ga jij nog voor of had je deze tips al eerder gevolgd?

with style
x


Volg me op TwitterFacebook en Bloglovin. Thank you!

5 opmerkingen: