vrijdag 1 juni 2012

Random Pics Mei

De maand mei is ook al weer voorbij... Dus weer tijd voor een random pic's. Leuke foto's uit blogposts, van het internet, of van de smartphone. Veel kijkplezier in mijn mei-albumpje en geniet mee van lekker eten, drinken, spelen, de zon, bloemetjes en zo veel meer! 

Hebben jullie ook zo genoten van dat zalige zonnige weer? Wij zijn vorig weekend naar Rotterdam geweest (nog een verwenweekend tegoed voor mijn moederdag) Zou je niet spontaan beginnen lachen als je ziet dat je kinderen zo genieten en van hun gekke bekken?

Lekker slaatje (met spek, scampi, sla, zongedroogde tomaten, aardappelsla)
en een smoothie om de dag gezond te starten (blogpost volgt daarover!)

  sorry, Jude moest er nog eens bij... :-)) mmm mooie man euh zonnebril #VogueEyewear


Flowers! Gewonnen bij een pronostiek! Naam van de baby geraden: Leon

my fluo-clutch from Sacha

zilver geleyeliner van essence gekocht in Kruidvat

Kijk maar eens op Fashion Ave naar de posts over mijn fluobag, flowerpants en green dress.

smokey eyes (hier lees je hoe je dit doet stap per stap)


#YAY! naast mijn diploma visagie, 
nu ook mijn diploma hairstyling (mijn 4e diploma op zak!) en de enige 
waar ik er mijn beroep van ga maken! 
Eindelijk gevonden waar mijn hart eigenlijk ligt!


En als afsluiter een quote vol waarheid ;-)

Wat vinden jullie van de foto's?
with style
x

Volg me op TwitterFacebook en Bloglovin. Thank you!

5 opmerkingen:

  1. Oh leuke foto's ! En mooie quote, so true !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke post ! Ik ben nog altijd verliefd op je clutch :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met je diploma !!!!! Ik zie dat je les hebt gevolgd in de schoonheidsschool.Ben je daar tevreden over want het zijn best wel dure cursussen ? Alvast bedankt voor je antwoord.Groetjes,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. tja, ik vind het zeker ook duur en beetje teleurgesteld eigenlijk. Wou nog meer leren voor het geld dat ik betaald heb, eerlijk gezegd.Maar ja, ik kan niet vergelijken met een andere school... groetjes

      Verwijderen